Výlet šestých tříd

Pozor, otevřeno v novém okně. PDFTiskEmail

Naše bujaré soutěžní zápolení začalo již v 7.35 ráno, kdy se parta rebelských odvážlivců vydala do tělocvičny, aby zde netrpělivě za přítomnosti volejbalového míče vyčkávala na příjezd autobusů.
Jak již tomu tak občas bývá – člověk je tvor zapomnětlivý, a tak se i náš odjezd neobešel bez návratu domů či akčního příjezdu rodičů. Ale vše jsme zvládli, u školy jsme nic a nikoho nezapomněli, a tak jsme se mohli v poklidu odpíchnout od rodné hroudy a začít brázdit lehce známé heroltické vody.
Po příjezdu následoval povel: „Do tanku v tank!“ A tak jsme se všichni pohodlně ubytovali. Někteří byli lehce v rozpacích z pokojíčku, z kterého je až zrak přecházel, avšak statečně to zvládli.
Po vydatném obědě se každá třída zúčastnila třídnické hodiny, jež se uskutečnila v náručí rozpučené jarní přírody. Nahlédli jsme i na sjezdovku, kde ani ne za rok budeme řezat v zimě carvingové oblouky. A protože té letošní zimy jsme si moc neužili a do té další je daleko, vyzkoušeli jsme si aspoň Bukovou horu sejít. Poté následoval šťastný návrat do base campu, večeře, představení všech týmů, tradiční koupání v bazénu, úvodní diskotéka a pak již pro některé toužebně očekávaný spánek…
Zahájení soutěží bylo naplánováno na druhý den, a protože jsme učitelé činu a dodržujeme sliby, tak jsme nelenili a soutěžící jsme doslova vypískali z vyhřátých pelíšků již v jednu hodinu ranní, aby zahájili úvodní klání v noční hře, při níž si měli během noční procházky po areálu zapamatovat co nejvíce přísloví. Po snídani jsme nachystali zbytek soutěžních disciplín. Týmy se utkaly v biatlonu, vybíjené, stolním tenisu, fotbale a lukostřelbě. Síly jsme doplnili vydatným obědem a pořádným odpočinkem – odpoledne se neslo v duchu finské stezky, na které jednotlivé týmy navštívily několik stanovišť, kde plnily vědomostní i fyzické úkoly. A pak už jsme se těšili na hokej a večerní táborák.
Poslední den šlo o vše, podle průběžných výsledků se několik týmů dělilo o medailové umístění. Nebyl čas otálet, a tak jsme se s chutí pustili do boje o rozhodující body. Vše nakonec dobře dopadlo – protože jsme parta správná, ocenili jsme každý výkon. Nezbývalo nic jiného, než se sbalit a s těžkým srdéčkem opustit heroltický ráj.